29. mail kl 10-12 toimub interim-hommik “Kliendikogemus – kulu või konkurentsieelis?“.
Läbiviijaks on Ines Järvsoo, 25-aastase töökogemusega globaalne kliendikogemuse ekspert, kes jagab parimaid praktikaid kasumliku kliendikesksuse loomiseks. Juttu tuleb nii kliendikogemuse trendidest kui ka väljakutsetest.
Seminar on kõigile tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerimine. Seda saad teha siin!
Registreeruda saab 26. maini. Osaleda on võimalik nii kohapeal kui ka Teamsi vahendusel. Täpsem info registreerimislingilt.
Ines Järvsoo on 25-aastase töökogemusega globaalne kliendikogemuse ekspert, kes on töötanud paljude rahvusvaheliste organisatsioonide juures, et muuta ettevõtet kliendikesksemaks. Viimastel aastatel töötab ta Luksemburgis ettevõttes Dennemeyer grupi kliendikogemuse juhina, lisaks on ta Euroopa Kliendikogemuse Organisatsiooni Asutajaliige ja saadik, rahvusvaheline CX auhindade kohtunik (v züriiliige). Aktiivse liikmena on ta kursis viimaste kliendikogemuse trendidega ning parimate praktikatega. Ines usub, et hea kliendikogemus on tugev konkurentsieelis, mis tagab ettevõtte kliendibaasi lojaalsuse ja kasvu.
Kohtumiseni juba maikuu viimasel neljapäeval!