case-study1

Case study #1: Igale spetsialistile oma maiuspala

Eesti väike tootmisettevõte palkas välisturule sisenemiseks uue püsikohaga ekspordijuhi. Uus suund tõi kaasa vajaduse uuendada turundusmaterjale, ettevõtte logo ja kodulehte. Mida selleks teha?

Lahendus: Ettevõte palkas reklaamiagentuuri taustaga kogenud interim turundusjuhi, kes aitas fikseeritud tähtaja jooksul viia vajalikud muutused ellu kiirelt ja efektiivselt.

Tulemus: Ekspordijuht säästis oma aega ning sai koheselt keskenduda valdkonnale, kus tema oskusi oli enim vaja. Tänaseks on ettevõttel rahvusvaheline logo, kaasaegne koduleht ning tehtud kõik ettevalmistused rahvusvahelisele turule sisenemiseks. Ajutine interim turundusjuht viis need muutused ellu 4 kuuga.

Share:

Evelin Tatter

Evelinil on erakordselt hea inimeste tunnetus, mida ta ka edukalt oma pikaajalise turunduvaldkonna kogemusega kombineerib. Tänu sellele suudab ta võidukalt ellu tuua juhtide ja tippspetsialistide leidmisega seotud projekte. Tal on tahe asju ära teha ja oskus näha korraga nii suurt pilti kui ka detaile selles.