case-study1

Case study #1: Igale spetsialistile oma maiuspala

Eesti väike tootmisettevõte palkas välisturule sisenemiseks uue püsikohaga ekspordijuhi. Uus suund tõi kaasa vajaduse uuendada turundusmaterjale, ettevõtte logo ja kodulehte. Mida selleks teha?

Lahendus: Ettevõte palkas reklaamiagentuuri taustaga kogenud interim turundusjuhi, kes aitas fikseeritud tähtaja jooksul viia vajalikud muutused ellu kiirelt ja efektiivselt.

Tulemus: Ekspordijuht säästis oma aega ning sai koheselt keskenduda valdkonnale, kus tema oskusi oli enim vaja. Tänaseks on ettevõttel rahvusvaheline logo, kaasaegne koduleht ning tehtud kõik ettevalmistused rahvusvahelisele turule sisenemiseks. Ajutine interim turundusjuht viis need muutused ellu 4 kuuga.

Jaga mõtteid: