Juhtimispõhimõte #46 – Müük algab siis kui klient ütleb ei

Müük on looming ja algab kliendile lisaväärtuste pakkumisest, et tõsta kliendi rahulolu. Kujuta ette situatsiooni, kus klient laob letile enda valitud kauba. Müüja lööb tooted kassast läbi, väljastab arve ning tänab õpitult ostu eest. Selles situatsioonis oli müüja teenindaja rollis ja ei müünud ise midagi.

Müügi eesmärgiks on kliendi „ei“ asemel saada kliendi „vau, te pakkusite mulle tõesti kasulikku asja, mille peale ma poleks ise tulnud!“. See on müügi kõrgpilotaaž!

Vaata kõiki meie juhtimispõhimõtteid VVT Youtube’i kanalilt või blogist.

Jaga mõtteid:
Urmo Vallner

Urmo Vallner

Urmo on elunäinud finantsjuht ja nõuandja, kindel muutuste juhtija, haarav koolitaja. Urmo tööpagasist leiab turvakontserni G4S Ida-Euroopa ja Kesk-Euroopa piirkonna finantsjuhtimise, Tallinna Kaubamaja börsile viimise, Selveri kontseptsiooni välja töötamise ning ellu viimise, tööd Venemaal. Juhib ja kasvatab raha.